x

передзвонити

Офіційний сайт видавництва "Bombat Game"
пошук

*Зареєстровані користувачі можуть швидше оформляти замовлення, відстежувати їх статус і переглядати історію покупок.

Особистий Кабінет

кошик

Гра на запам'ятовування "Печера скарбів"
+

Історична настільна гра "Козацький похід"

  • Виробник: Бомбат Гейм
  • Артикул: 4820172800248
  • Наявність: В наявності

  • Вік: 10+
  • Час гри: 30+ хв
  • Кількість гравців: 3-5
  • Призначення: Сімейна
  • Категорія: Настільні ігри
  • Вид: Карточні ігри
  • Жанр: Статегічні
  • Тип: Дитячі
  • Розмір коробки (ДхШхВ): 31 см. х 29 см. х 6 см.
  • Вага виробу: 800 гр.
  • Комплектація: Ігрове поле, золоті, фішки походів, 5 карт гетьманів, колода карт завдань, 25 гетьманських печаток, 57 карт дій, фішка гетьмана та книга правил.
  • Рік першого видання: 2018

Інші товари категорії Розвиваючі іграшки

«Козацький похід» - це атмосферна історична гра, з якою ви зануритесь у часи славетного козацтва.

Ця настільна гра вдало поєднує стратегічні дії на ігровому полі та карточну механіку, яка відтворює політичні інтриги, що плетуть козацькі ватажки. Політичним і військовим центром України виступає Запорозька січ, з її усталеними законами і демократією. Кілька видатних особистостей, справжніх лідерів та козаків, одночасно намагаються привести державу до успіху, але кожен з них бачить свій шлях.

Cards of hetman for the boardgame cossack campaign

Гравці мають виступити в ролі отаманів і гетьмана, очоливши козацький похід славетного запорізького війська, і провести вдалу військово-політичну кампанію, щоб перемогти суперників і довести, що вони гідні гетьманської булави. Переможе той, хто успішно виконає свої стратегічні та тактичні задачі, віддаючи гетьманські накази курінним отаманам, і здобуде найбільшу кількість досягнень під час доби козацьких походів.

Мета гри набрати у підсумку якомога більше очок:

  • Виконавши завдання з карти гетьмана;

  • Захоплюючи міста та поселення на мапі під час походів;

  • Здобувши досягнення з карти додаткових завдань;

  • Використавши всі фішки походів.

Гравці прагнуть виконати свої завдання та захопити якомога більше міст та поселень. Але влада належить, тому хто тримає в руках гетьманську булаву, і саме він має право віддавати накази та очолює козацькі походи. Тому, здобувши омріяну булаву та гетьманство, гравець використовує карти наказів, щоб відправити грізне запорізьке військо у походи та набіги, захоплювати під свої прапором міста і поселення. Гетьман карає непокірних і щедро заохочує слухняних.

Але інші отамани постійно ведуть запеклу боротьбу за гетьманську булаву і прагнуть об’єднати під її владою землі України. Мета курінних отаманів за допомогою карт непокори перешкоджати гетьману виконувати його завдання та змусити гетьмана зректися влади на свою користь. У якості отамана, гравці використовують карти непокори, щоб ухилитись від виконання наказів гетьмана, обернути їх собі на користь, або взагалі змістити гетьмана з посади. Або ж сумлінно виконують гетьманські накази, спрямовуючи сили свого куреню на захоплення поселень і міст, та отримують за це від гетьмана плату золотими.

Врешті, переможе найвправніший отаман, який досягне своєї мети та здобуде славу в найбільших містах, об’єднавши їх навколо свого імені.


«Козацький похід»: що у коробці:

  1. Ігрове поле - мапа України за часів запорізького козацтва з позначеними містами та шляхами.

  2. Золоті – є платою гравцям за виконання гетьманських наказів, або дій непокори.

  3. Фішки походів – маркери для відмітки просування запорізького війська на мапі.

  4. Чорні фішки походів – маркери, що блокують просування у відміченому напрямку, вони є спільними для всіх гравців.

  5. Карти гетьманів – карти з основними завданнями для гравців, виконання яких, приносить найбільшу кількість очок.

  6. Карти додаткових завдань – карти міст, поселень та досягнень за виконання яких нараховуються додаткові очки.

  7. Печатки гетьманів для позначення захоплених міст.

  8. Карти дій – 20 карт непокори та 37 карт гетьманських наказів, які є основним інструментом взаємодії між гравцями при виконанні власних завдань.

  9. Фішка гетьмана – позначає у грі гравця, який виступає у ролі гетьмана та віддає накази.

  10. Книга правил та картки-підказки з зазначенням послідовності ходу та описом можливих дій у грі.


Гра на даний момент випускається українською мовою.

"Козацький похід": відео-огляд настільної гри від Octopus

Теорія гри - "Козацький похід": розпаковка.

Відеоогляд правил настільної гри "Козацький похід" від каналу Beaver Games:

Теорія гри - "Козацький похід": летсплей або як козаки у похід ходили!

Правила історичної настільної гри українською мовою можна звантажити за посиланням: Книга правил гри "Козацький похід".

Як розігрувати карту гетьманського наказу «Братерство»?

Ця карта гетьманського наказу розігрується за стандартними правилами:

Гетьман викладає карту «Братерство», оголошує, який з пунктів переліку наказів повинен виконуватися, а потім послідовно виконує обмін картами наказів (завдань) з кожним з курінних отаманів по черзі.

Курінні можуть зіграти карту непокори за звичайними правилами.

Якщо наказ виконаний (курінний обмінявся з гетьманом картами) - гетьман платить курінному, який виконав його, а якщо зіграна карта непокори - платить штраф курінний.

Якщо гетьман обрав обмін будь-якою кількістю карт, то кількість карт, які він забирає у курінного, має дорівнювати тій кількості карт, яке він курінному віддає.


Як розігрувати карту гетьманського наказу «Збільшити реєстр»?

Гетьман викладає карту наказу «Збільшити реєстр» і звертається по черзі до кожного курінного з питанням: «Згоден?»

Якщо курінний згоден виконати наказ, він відповідає: «Так, батьку», після чого гетьман платить йому і добирає карти, або віддає йому карти і бере у нього золотий (в залежності від того, який пункт наказу вибрав гетьман).

Якщо курінний не згоден, він вигукує: «Зрада!», та викладає карту непокори, яка розігрується за стандартними правилами.

Якщо курінний погодився виконати наказ за другим варіантом - взяти 2 карти у гетьмана і віддати йому золотий, але у нього немає золотого - він вважається курінним, який не виконав наказ не по своїй волі, а тому має право добрати в кінці кола 1 карту, якщо у нього їх менше 6.


Які карти наказів можна викласти після гетьманського наказу «Підозра» і чи потрібно платити за їх виконання?
Після наказу «Підозра» можна викласти будь-яку карту наказів, з наявних на руках у гетьмана, в тому числі таку, яка дає право викласти ще одну карту наказів, наприклад - «Палка промова». Платити за виконання карти наказів, викладеної наступною, після карти «Підозра» - не потрібно, але, якщо гравець викладає третю карту наказів - дія карти «Підозра» на неї вже не поширюється.

Карта непокори «Нетямущий»:

А) Що значить фраза «змінюєте місце розташування 2 будь-яких крайніх фішок походів»?
Б) Що відбувається, якщо при цьому захоплюється місто / поселення?
В) Чи можна послідовно перемістити 2 фішки походів?

А) Це означає, що курінний може взяти будь-яку фішку походів на карті, яку правила дозволяють забрати, і помістити в будь-яке інше місце на карті, де правила дозволяють її поставити. Головне обмеження - не можна допускати розривів в походах, тобто ланцюжок фішок обов'язково повиннен мати початок від позначки Запорізької Січі на карті.

Б) На захоплені, в результаті такого переміщення фішок, міста або поселення ставиться печатка чинного гетьмана.

В) Так, зміну місця розташування фішок походів можна проводити послідовно, тобто можна прибрати 2 фішки з одного напрямку.

У чому різниця між діями в картах наказів «Підлабузництво» - 2-ий варіант і «Зрада» - 2-ий варіант?
По суті різниці між цими діями немає, ці варіанти наказів є логічним продовженням перших наказів в кожній з цих карт:«Підлабузництво», варіант № 1 - гетьман бере собі 1 вказану фішку походів + посилення дії подвоєнням = «Підлабузництво», варіант № 2 - та ж дія, але +1 фішка походів.«Зрада», варіант № 1 - курінний бере собі на руки 2 фішки походів + посилення дії модифікацією = «Підлабузництво», варіант № 2 – ті самі 2 фішки походів не собі на руки, а гетьману.

Чи можна картою «Непокора» виставити чорну фішку в довільне місце на карті, перекривши інший шлях, а потім продовжити похід шляхом гетьмана і захопити місто?
Так, в карті «Непокора» друга дія написана без уточнення, але фраза: «в будь-якому напрямку» стосується обох фішок: і чорної фішки походів, і звичайної. Друга дія - це посилення попередньої. Такий розіграш, який описаний у запитанні - можливий.

Карта непокори «Оголосити недовіру», варіант № 1: гетьман передає владу на свій вибір?

Карта грається курінним, тому в першому варіанті - курінний змінює владу, але гетьман віддає фішку будь-якому гравцеві, тобто гетьман обирає гравця серед курінних, якому і віддає фішку. У другому варіанті (+1 золотий) - влада змінюється, але у гетьмана вибору немає.


Коли розігрується карта «Похід», пункт 2 (зворотна дія, де необхідно забирати фішки) і це призводить до розриву ланцюга - як отаманам в такому випадку виконати наказ?


Ситуація на зображенні: необхідно забрати чорну фішку, щоб розблокувати шлях, але виконати наказ може тільки 1 курінний.

Прибирати фішки отамани можуть якщо це не призведе до розривів в походах - це головне правило, і гравці повинні зробити все, щоб його не порушити.

Якщо Гетьман віддав наказ повертаємося з Орлика на Переслав - забирати фішки (пункт 2), то перший, хто погодиться на його виконання, повинен забрати чорну фішку з лінії Орлик-Переяслав, а далі отаман або інші отамани, повинні забирати будь-які інші фішки, які заважають звільнити Переяслав, тобто з решти напрямків. Доки не будуть прибрані всі фішки з інших напрямків, крім Січі - місто звільнити не можна.

Фактично - це захист захопленого міста, чим далі пішли козаки від міста або чим більше походів почали з нього, тим важче його забрати з під влади Гетьмана. В принципі ситуація описана на стор. 10 Правил, тільки там не вказано, з якого походу / напрямку козаки повертаються на Переяслав, і в цьому випадку, навіть перший отаман може прибирати будь-яку фішку походів на вибір, головна умова - вона повинна наближати військо до Переяслава .

Коли Гетьман втрачає булаву в своє коло (закінчилися гроші), а новий Гетьман не розігрує новий наказ, то чи повинен він виконати наказ попереднього Гетьмана і якщо так, то чи добирає він карту з колоди?

У цьому випадку він цей наказ не виконує, карт потім не добирає. Йому передається фішка Гетьмана, і якщо він залишає старий наказ - то хід передається далі по колу і вже наступний отаман його буде / не буде виконувати, але вже на користь нового Гетьмана та за його золоті. Старий наказ розігрується до кінця кола, який почав старий Гетьман.

Характеристики
Вік 10+
Час гри 30+ хв
Кількість гравців 3-5
Призначення Сімейна
Категорія Настільні ігри
Вид Карточні ігри
Жанр Статегічні
Тип Дитячі
Розмір коробки (ДхШхВ) 31 см. х 29 см. х 6 см.
Вага виробу 800 гр.
Комплектація Ігрове поле, золоті, фішки походів, 5 карт гетьманів, колода карт завдань, 25 гетьманських печаток, 57 карт дій, фішка гетьмана та книга правил.
Рік першого видання 2018

Написати відгук

Зареєструйся, залишай відгуки про товари, заробляй бонуси!
0/5

Новини та статті

Відмінна новина для любителів домашніх улюбленців!
Відмінна новина для любителів домашніх улюбленців! Happy Paw - благодійний фонд, який опікується долею бездомних кішок і собак та компанія «Бомбат Гейм» реалізували цікавий проект ...
Передзамовлення на новинку "Печера скарбів"
Відкриваємо передзамовлення на нашу новинку зі знижкою 20%! Зустрічайте нашу новинку настільну гру для всієї родини "Печера скарбів".Надходження гри очікується перших числах листоп...
Анонс настільної гри на розвиток пам'яті «Печера скарбів»
Всім відомо, що гарна пам'ять - це дивовижна здатність запам'ятовувати, зберігати та відтворювати інформацію різного роду. А ось відтворювати швидше за інших - це шлях до перемоги ...
Хітова гра для компанії "Градус" українською мовою!
Абсолютний хіт продажів для веселих та галасливих вечірок тепер українською - зустрічайте нове видання застільної гри «Градус»! Якщо хочете прямо зараз підняти ...
LNG: 3