x

передзвонити

Офіційний сайт видавництва "Bombat Game"
пошук

*Зареєстровані користувачі можуть швидше оформляти замовлення, відстежувати їх статус і переглядати історію покупок.

Особистий Кабінет

кошик

Яковенко Іван

Інженер ігрового досвіду, розробник настільних ігор.

Покликання : створення ігрового процесу.


Розробник настільних ігор:

Сфери діяльності та експертних інтересів:

Розробка настільних ігор. Своїм основним покликанням вважаю створення ігрового процесу. Модифікувати правила для ігор я почав з 12 років. І так уже повелося, що з дитинства поважав варгейми. Ігри, що вироблялися в СРСР у 80-х, Варгеймами можна було назвати з натяжкою. Але це було краще, ніж нічого. Ветерани настільних баталій пам'ятають ігри «Тактика», «Прорив» та «В атаку». Я не знав тоді слів: «геймдизайн», «левелдизайн» «модифікація», «наратив», «симулятор» та «варгейм з мініатюрами». А просто додавав нові фішки, змінював кількість таких в наборі, малював різні карти та придумував різні умови перемоги.

Коротка біографія:

У 90-тих модифікував клони «Монополій», що заполонили ринок. Улюбленим полем для експериментів була гра в космічному сетингу «Імперія», в якій з моєї легкої руки з'явилася дипломатія, шпигунство, а також можливість торгівлі зоряними кораблями, та вирішення конфліктів військовим шляхом. Огріхи балансу з лихвою компенсувалися вродженим почуттям атмосфери в автора, вау-ефектом від синергії компонентів, та компанією, якій модифікація подобалася (до речі, словосполучення «вау-ефект» та слово «синергія» я тоді теж не знав). Помилки виправляли разом, і це було весело!

У 1995 році закінчив КТЕП, факультет Радіоапаратобудування. З 2001 по 2014 розробляв настільні ігри під замовлення для видавництв. Маю понад 20 запущених у виробництво проєктів, частина з яких випускається дотепер. Так само брав участь в перероблюванні та ребелансингу ігор найрізноманітніших жанрів, від військових стратегій до ігор для дівчаток про відносини.

LNG: 3